FULL_TIME

Support Engineer Second Line - SII Belgium

Brussel BE
2021-09-27
2024-03-28

Wij zoeken in de eerste plaats naar kandidaten met het ‘Anankei DNA’. Dit zijn gemotiveerde kandidaten met een positieve ingesteldheid en ‘can do’ mentaliteit. Dream IT, Trust IT, Go for IT: dit is wie we zijn.

Dream IT: Hoog mikken: het zit in onze genen. Ambitie uitstralen. Elke dag dromen over wat de volgende dag kan brengen.
Trust it: Er loopt bij anankei een pak talent rond. Daarom vertrouwen wij er altijd op dat alles goed komt. Talentvolle collega's die elkaar vertrouwen dat is een garantie op succes.
Go for IT: Wij hebben het liever over uitdagingen dan over problemen. Wij zoeken en vinden oplossingen, ook als die niet voor de hand liggen. Wij gaan ervoor.

Wie dit DNA met ons deelt, past 100% bij ons.
Voor onze klant uit Brussel zijn we op zoek naar een Second Line Support Engineer.

Als Support Engineer kom je terecht in een team (van 6 personen) dat de IT-ondersteuning (L1 + L2) verzorgt voor onze medewerkers op het hoofdkantoor en op de werven.
Deze assistentie omvat doorgaans incident- en probleembeheer en ook het beheer van standaard service requests, en gedeeltelijk, wijzigingsbeheer en activabeheer.

Jouw taken en verantwoordelijkheden binnen het support team :

- Je bent telefonisch, via ons portaal en "face to face" aanspreekpunt voor het bedrijf,
- Je beheert tickets via onze ITSM-tool conform onze interne SLA's
- Je werkt actief aan het oplossen van problemen op de volgende gebieden:
Azure AD
Exchange Online
Intune
O365

Interne toepassingen :
(Kennis van software gerelateerd aan design bv. AutoCAD is een pluspunt)
- Je ondersteunt de deployment van (mobiele) devices
- Je werkt nauw samen met senior leden van de DevOps en System Engineering teams.
- Je maakt documentatie over technische ondersteuningsproblemen en hun oplossingen met behulp van de beschikbare tools.
- Je onderhoudt de database van configuratie-items (asset management)

Vereisten

De nodige kennis :

- Technische skills: Azure AD
- Exchange Online
- Intune
- O365
- ITIL Gecertificeerd
- Kennis van Autodesk-software is een pluspunt

Jouw soft skills:

Interpersoonlijke communicatieve vaardigheden (pedagogie en empathie)
Gemotiveerd voor ondersteunende en assisterende banen
Interesse in nieuwe technologieën
Strikt en punctueel
In staat om zelfstandig te werken met minimale supervisie
Team player

Jouw talenkennis : (Must have)

- Je bent drietalig : Nederlands, Frans en Engels