FULL_TIME

Junior Technical Support Engineer - SII Belgium

Antwerpen BE
2022-01-31
2024-03-19

Voor deze opportuniteit zijn we op zoek naar een Support Engineer die weet van aanpakken.
Je zal voornamelijk op de 1ste lijn support moeten verlenen. Naarmate je ervaring en je inwerking, zal je ook tweede lijn problemen kunnen oplossen..
De meeste issues zijn software gerelateerd.

Je verantwoordelijkheden zijn:

- 1ste lijn support (telefonisch, per mail): problemen oplossen, systeemfouten oplossen, troubleshooting voor hardware/software/network/databases/firewalls.
- Documenteren van alle support tickets in Salesforce.com + analyse.
- Behalen van technische support KPI's en doelstellingen.
- Samenwerken met development team/testing.
- Desktop sessies vanop afstand en inplannen van support calls.
- Klanten helpen bij het installeren van hun database en software installaties (meestal SQL server).
- Af en toe ook support (telefonisch) buiten de werkuren (rotatie om de 5 weken).

Je krijgt een mooie job aangeboden bij een internationaal medisch bedrijf.
Anankei doet enkel de werving, je gaat rechtstreeks in dienst bij de klant.

Vereisten

- Een IT opleiding voltooid.
- Liefst een eerste ervaring in support omgeving.
- Een brede en grondige kennis van IT problematieken.
- Vloeiend Nederlands, Frans, Engels.