FULL_TIME

Application Support - SII Belgium

Kortenberg BE
2021-11-22
2024-03-28

Wij zoeken in de eerste plaats naar kandidaten met het ‘Anankei DNA’.

Dit zijn gemotiveerde kandidaten met een positieve ingesteldheid en ‘can do’ mentaliteit. Dream IT, Trust IT, Go for IT: dit is wie we zijn.
Wie dit DNA met ons deelt, past 100% bij ons.
Voor onze klant gelegen in Kortenberg zijn we op zoek naar een support engineer.

Hoe ziet jouw dag eruit?

- Het klantgericht aannemen van calls/ mails van interne en/of externe users, waarbij je doorgaans gebruik maakt van een ticketing tool
- Het analyseren van de gemelde vragen die je in eerste instantie zelf probeert op te lossen. Indien nodig escaleer je het probleem naar het juiste team
- Het nauwgezet opvolgen van de incident en service requests
- Het vastleggen van prioriteiten na inschatting van impact en dringendheid
- Het bieden van een kwaliteitsservice: je bent het aanspreekpunt van onze klanten waarbij je klantentevredenheid hoog in het vaandel draagt
- Het delen van kennis met je collega’s (knowledge sharing)
- Het opvolgen van de administratie, het rapporteren en registreren van de supportacties

Vereisten

Jouw profiel :

- Je beschikt over een brede, algemene IT kennis: HW/SW, netwerken, printers, etc
- Je hebt kennis van zowel Microsoft Windows omgevingen
- Je bent vertrouwd met een Ticketing systeem en de werking van een service desk
- Ervaring met ondersteuning aan gebruikers/klanten is een sterke plus
- Je werkt zelfstandig en hebt niet de behoefte om steeds een vast team rond je te hebben
- Je bent erg stressbestendig en trekt je plan bij onverwachte uitdagingen
- De klant komt voor jou steeds op de eerste plaats

Jouw talenkennis :

- Je bent vlot drietalig Nederlands, Frans en Engels

Werkuren :

- Een normale werkmaand waarbij je om de drie weken ook een zaterdag werkt
- Af en toe zal er een zondag gewerkt worden