CONTRACTOR

Technical Support Engineer - SII Belgium

Hasselt BE
2022-01-24
2024-03-28

Wij zoeken in de eerste plaats naar kandidaten met het ‘Anankei DNA’. Dit zijn gemotiveerde kandidaten met een positieve ingesteldheid en ‘can do’ mentaliteit. Dream IT, Trust IT, Go for IT: dit is wie we zijn.

Dream IT: Hoog mikken: het zit in onze genen. Ambitie uitstralen. Elke dag dromen over wat de volgende dag kan brengen.
Trust it: Er loopt bij anankei een pak talent rond. Daarom vertrouwen wij er altijd op dat alles goed komt. Talentvolle collega's die elkaar vertrouwen dat is een garantie op succes.
Go for IT: Wij hebben het liever over uitdagingen dan over problemen. Wij zoeken en vinden oplossingen, ook als die niet voor de hand liggen. Wij gaan ervoor.

Wie dit DNA met ons deelt, past 100% bij ons.
Voor onze klant uit Hasselt zijn we op zoek naar een Technical Support Engineer.
Wat mag je verwachten ?

• Je biedt 2e & 3e lijns ondersteuning voor diverse klanten.
• Je staat in voor de technische realisaties en verzorgt de nodige installaties en configuraties
• Je werkt binnen een klantenteam en komt in contact met verschillende klantenomgevingen.
• Je analyseert, installeert en doet het beheer alsook het onderhoud van diverse infrastructuren.
• Je draait mee in een beurten systeem (vroege of late shift).
• Je zorgt ervoor dat de hoge beschikbaarheid van de toepassingen en diensten gegarandeerd is.
• Je verzorgt duidelijke documentatie van de geleverde oplossing aan de klant alsook aan de interne collega’s waardoor de support voor onze klanten feilloos kan verlopen.
• Je draagt de missie en het gedachtegoed van de afdeling iedere dag uit, en moedigt je collega’s en klanten aan deze principes te volgen.
• De standplaats voor deze vacature is Cegeka Hasselt, maar je kan van elke Cegeka vestiging (Corda Hasselt, Hasselt, Gent, Leuven, Antwerpen) of van thuis werken. Je bent flexibel, voor meetings is het gemakkelijker om naar het kantoor in Hasselt te komen.

Vereisten

• De Support Engineer Technical Support Center heeft een brede interesse en is verantwoordelijk voor een waaier van technologieën.
• Je leert 2e en 3e lijns-problemen te analyseren en op te lossen.
• Je hebt passie en ervaring voor volgende aspecten/technologieën en je schrikt er niet voor terug om je hierin vast te bijten: O365, Azure, Exchange, vmWare, Citrix, Diverse backup oplossingen, Microsoft Windows end user en servers, Linux, Apple devices enz.
• Je bent een team player met een bachelor of master diploma.
• Je hebt 1 à 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
• Customer engagement heeft voor jou geen geheimen. De klant ontzorgen staat bij jou hoog in het vaandel.
• Je koppelt pro-actief terug aan je collega & teamlead.
• Je voelt je als een vis in het water binnen de resultaatsgerichte, no-nonsens aanpak van Cegeka.
• Je kunt zelfstandig werken, je bent een flexibele en stressbestendige teamplayer.
• Je hebt een zeer sterke hands-on mentaliteit en analytisch denkvermogen.
• Je bent resultaatsgedreven met oog voor kwaliteit en opportuniteiten.
• Je bent vlot in mondelinge en schriftelijke communicatie.
• Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands & het Engels, een goede kennis van het Frans is een plus.
• Je hebt sterke ambities om mee verder te bouwen aan een succesverhaal.
• Je bent bereid om je occasioneel te verplaatsen naar onze klanten.
• Je bent bereid om mee te draaien in een 24/7 wachtdienst