PART_TIME

Second Line IT Support - SII Belgium

Brussel BE
2021-12-31
2024-03-28

Wij zoeken in de eerste plaats naar kandidaten met het ‘Anankei DNA’. Dit zijn gemotiveerde kandidaten met een positieve ingesteldheid en ‘can do’ mentaliteit. Dream IT, Trust IT, Go for IT: dit is wie we zijn.

Dream IT: Hoog mikken: het zit in onze genen. Ambitie uitstralen. Elke dag dromen over wat de volgende dag kan brengen.
Trust it: Er loopt bij anankei een pak talent rond. Daarom vertrouwen wij er altijd op dat alles goed komt. Talentvolle collega's die elkaar vertrouwen dat is een garantie op succes.
Go for IT: Wij hebben het liever over uitdagingen dan over problemen. Wij zoeken en vinden oplossingen, ook als die niet voor de hand liggen. Wij gaan ervoor.

Wie dit DNA met ons deelt, past 100% bij ons.
Voor onze klant uit Leuven zijn we op zoek naar een Second Line Support Engineer.

Wat mag je verwachten ? :

Je lost incidenten op die zijn overgedragen door de eerstelijnsagent
Je diagnosticeert complexere problemen en lost deze op met een minimale impact op de dienstverlening van de eindgebruiker en binnen de grenzen van de service levels.
Je houdt de gebruiker continu up to date over de status en het actieplan, je houdt ook de incidenttools up to date.
Je werkt nauw samenwerken met het derde supportniveau door de juiste informatie over het probleem en de ondernomen acties over te brengen.

Je blijft up-to-date van de verschillende technische vakgebieden :

Je maakt handleidingen op in samenwerking met kennismanagers en/of derdelijns support zodat de gebruiker zijn probleem zelf kan oplossen of de agenten van de servicedesk de gebruiker kunnen helpen.
Je blijft op de hoogte van technische ontwikkelingen door oa. deel te nemen aan projectbijeenkomsten.
Binnen je expertise zorg je voor de nodig opleiding van je team.
Je stelt pro-actief verbeteringen voor om herhaling van bepaalde incidenten te voorkomen.
Je neemt deel aan analyses van complexe probleemoplossingen.

Afhankelijk van je ervaring kan je mogelijk proceseigenaar zijn binnen je team:

Je analyseert en optimaliseert en documenteert processen.
Je bent aanspreekpunt en zorgt voor de communicatie van deze processen binnen het team.

Vereisten

Ben jij bij uitstek een team player die technische competenties combineert met klantgerichtheid?
Je voelt je op je gemak in een constant veranderende innovatieve omgeving met een breed scala aan technische platformen?
Je vindt het leuk om je up-to-date te houden van je technologische IT-kennis?
Je herkent jezelf in onderstaand profiel?
Dan ben jij de geschikte kandidaat om samen met ons deze mensgerichte, communicatieve en digitale uitdaging waar te maken!

Jouw background :

• Bachelor of gelijkwaardig door ervaring;
• Frans + Nederlands
• Een goede kennis van Citrix, Windows, Active directory, Microsoft Office is een pluspunt;
• Uitstekende analytische en probleemoplossende vaardigheden;
• Tijdmanagementvaardigheden;
• Goede communicatieve vaardigheden, zowel met betrekking tot technische als niet-technische profielen.